Handelsbetingelser
Betaling
Kasseværket modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mobilepay, og Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.
Kasseværket bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Levering
Kasseværket afsender typisk indenfor 3-5 hverdage. Kasserne produceres ved bestilling.
Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
Kasseværket vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
Kasseværket v. Big Web
Galten Hedevej 27
8370 Hadsten
Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
Fortrydelsesret
Bemærk, at der ved køb af personliggjorte varer ikke er fortrydelsesret som der normalt ellers er.
Betingelsen for de normale 14 dages fortrydelsesret beror på at varen kan sælges igen. Fortrydelsesretten bortfalder dog ved køb af varer der produceres efter kundens ønsker.
Læs mere ved forbrugerombudsmanden.dk
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@domæne.dk